Top Ad unit 728 × 90

Book an appointment with SetMore

News

recent
Book an appointment with SetMore

Perkhidmatan : Kerjasama antara Institusi Pengajian Peringkat Rendah, Menengah dan Tinggi

Sekiranya ada pihak sekolah, PIBG, Kaunselor, mahupun institusi tahfiz dan sebagainya memerlukan perkhidmatan ” PERUNDING PENGAJIAN TIMUR TENGAH ” bagi melestarikan hala tuju para pelajar.

InsyaAllah pihak kami sangat mengalu-alukan kerjasama daripada pihak Tuan/Puan/syarikat.

“Matlamat diadakan kerjasama atau program taklimat penerangan ini adalah untuk membuatkan pelajar-pelajar yang mengikuti program ini akan dapat membuka minda agar lebih jelas perjalanan dan hala tuju selepas SPM.”
Dasawarsa ini, ramai pelajar yang tersalah arah dalam memilih perjalanan mereka selepas mendapat keputusan SPM. Hal ini disebabkan oleh tiada arah tuju atau bimbingan dalam membuat keputusan. Oleh itu, kami menawarkan kerjasama atau penerangan secara berkelompok untuk memberikan bayangan kepada para pelajar dan ibu bapa bagaimana suasana,pembelajaran dan mengapa memilih Timur Tengah. Ramai yang tidak mengetahui tempat pengajian yang setaraf diploma boleh dimasuki seawal usia 13 tahun.

Gambar di bawah menunjukkan antara sekolah-sekolah yang pernah diberi penerangan secara ringkas  ‘face-to-face’ kepada guru-guru kaunseling sekolah.







Perkhidmatan : Kerjasama antara Institusi Pengajian Peringkat Rendah, Menengah dan Tinggi Reviewed by Unknown on November 29, 2016 Rating: 5
All Rights Reserved by Aswan EduConsult SDN BHD © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.