Top Ad unit 728 × 90

Book an appointment with SetMore

News

recent
Book an appointment with SetMore

Permohonan ke Buuth Selesai dalam 1 Hari!

Alhamdulillah, semalam bertolak ke Mesir, hari ini terus buat permohonan ke Maahad Buuth al-Azhar. Selesai permohonan. 






Demikianlah tuah yang Allah mudahkan kepada pelajar-pelajar kami yang baru bertolak ke Mesir pada 5 Februari 2018. Sekalipun kita tahu, Mesir adalah bumi yang penuh kerumitan. Tetapi apabila ada kesabaran dan redha, maka Allah akan mudahkan. 

Sebahagian pelajar akan balik untuk meneruskan pengajian di Malaysia sementara nama di Buuth naik. Sebahagian pelajar lagi akan terus berada di Mesir dan sambung belajar bahasa Arab di Markaz Nile

Sistem mereka berbeza kerana pakej yang mereka ambil daripada Aswan Educonsult juga berbeza. Satu kumpulan mengambil pakej "Berisiko" manakala satu kumpulan lagi mengambil pakej "Tanpa Risiko" - apa-apapun, Semoga Allah memudahkan urusan mereka menuntut ilmu. 

Pelajar-pelajar ini nampak bersungguh-sungguh. 

Terima kasih jua kepada staf kami di Mesir iaitu Ustaz Karim Naji Awwali dan Ustaz Muhammad Ihsan Mohamad Ismail - Semoga Allah memudahkan segala urusan mereka. 

_________
Berminat sambung belajar di Timur Tengah? Lepasan SPM, DIPLOMA, STAM, atau Tahfiz? Whatsapp: 0108678472 (Admin) atau 03-60397343 | email: aswanedu2u@gmail.com

Web: www.aswaneduconsult.com
Permohonan ke Buuth Selesai dalam 1 Hari! Reviewed by Unknown on February 06, 2018 Rating: 5
All Rights Reserved by Aswan EduConsult SDN BHD © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Designed by Sweetheme

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.